VILKÅR

Kjøpsvilkår/Skjema for avbestilling. 

Disse vilkårene gjelder for billetter som kjøpes på Konkurrenten.no

Billett med QR-kode må medbringes under hele reisen. Billetten må kunne fremvises i papirutskrift eller pdf-format på mobil/tablet (referansenummer alene er ikke gyldig billett) også ved en evt. billettkontroll. Du som kunde må selv sørge for at QR-kode eller referansenummer ikke kommer på avveie. Du er selv ansvarlig for at det er strøm på mobil/tablet til å vise billett ved påstigning. Kan ikke billett fremvises må ny billett kjøpes på bussen og vil ikke bli refundert i ettertid.

Du som kunde er selv ansvarlig for å kontrollere at …
– Riktig reiserute, dato og tid er valgt.
– Riktig billettkategori er valgt. Husk gyldig bevis om du har rett til rabatt.
– Riktig e-postadresse er lagt inn ved kjøp.

Billetten kan kun benyttes på oppgitt reisestrekning, dato og avgang den er utstedt for. Dette gjelder også for returreise.

Billetten kan ikke endres, kun avbestilles senest 24 timer etter bestilling. Dette gjelder kun fram til avgang for reisen. Du er selv ansvarlig for å bestille ny billett på nettsiden. Tur-retur billetter regnes som en billett, og kan kun refunderes i sin helhet. Ved avbestilling tar det vanligvis 3-4 virkedager før pengene er tilbake på konto.

Avbestilling av billett kan gjøres fra min side ved å logge inn her: https://www.konkurrenten.no/webshop/#/reise

Var du ikke innlogget ved bestilling kan du avbestille billetten din ved å fylle inn skjemaet “kontakt oss” nederst på siden.

Ved problemer ved mottak av nytt passord, sjekk om den blir sortert som søppelpost/spam.

Alle henvendelser blir besvart på e-post mandag-fredag 8-16

Dersom nedetid eller andre tekniske problemer innebærer at det ikke er mulig å kjøpe billetter på konkurrenten.no, må billetter kjøpes på bussen. Når billetten kjøpes på bussen vil prisen normalt være høyere enn på nett.

Det finnes 1 – 2 barneseter pr. bussavgang, ring oss i god tid før avgang om dere ønsker å reservere barnesete.